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アイテム
ガソリン機関におけるエンジンモディフィケーション(第1報) : 吸気管内絞りの影響
https://kitami-it.repo.nii.ac.jp/records/6405
https://kitami-it.repo.nii.ac.jp/records/6405130aa5bf-b4c7-46eb-a5fb-6787d6264822
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2007-04-09 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | ガソリン機関におけるエンジンモディフィケーション(第1報) : 吸気管内絞りの影響 | |||||
言語 | ja | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | Engine Modification at the Gasoline Engine(Part 1) : Effect of the Orifice in the Manifold | |||||
言語 | en | |||||
著者 |
石谷, 博美
× 石谷, 博美× 常本, 秀幸 |
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著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 32471 | |||||
姓名 | ISHITANI, Hiromi | |||||
言語 | en | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 32472 | |||||
姓名 | TSUNEMOTO, Hideyuki | |||||
言語 | en | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | A study of the exhaust emission control of a gasoline engine is continued at our laboratory. In this report, it is aimed to increase the atomization effect by separating the liquid fuel which influences to combustion within the cylinder from the inside wall of manifold with three kind of orifices inserted into the inlet manifold. As a result, the inserted position of orifice is more important than the diameter on the hydrocarbon content of exhaust gas, fuel economy and deviation of combustion peak pressure, and the orifice position is optimum at the middle of the inlet manifold in this engine. | |||||
言語 | en | |||||
書誌情報 |
ja : 北見工業大学研究報告 巻 8, 号 1, p. 1-11, 発行日 1976-11 |
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フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
言語 | en | |||||
値 | publisher | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 北見工業大学 | |||||
言語 | ja |