ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要掲載論文
  2. 北見工業大学人間科学研究
  3. Vol.7

Enabling Japanese Students to Identify and Write Rhymes

https://doi.org/10.19000/0000007502
https://doi.org/10.19000/0000007502
ab284b4f-6fcd-43da-a68d-dc174a7b824a
名前 / ファイル ライセンス アクション
vol.7-2.pdf vol.7-2.pdf (585.4 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2011-05-13
タイトル
タイトル Enabling Japanese Students to Identify and Write Rhymes
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.19000/0000007502
ID登録タイプ JaLC
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 Christpher, BOZEC

× Christpher, BOZEC

WEKO 39652

en Christpher, BOZEC

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Learning language is a process that begins at birth. The process includes children listening to the people near them and then later imitating the sounds they hear. Talking, singing songs and reciting poems to babies and toddlers are another part of the process. Parents read stories to their children and many of those stories include rhyming words. Many children learn rhymes by hearing them again and again. Hearing, repeating and memorizing rhymes also are part of language learning. It is the goal of this paper to examine certain components of rhymes, aspects of children learning rhymes and the benefit of teaching rhymes to Japanese college students.
言語 en
bibliographic_information ja : 人間科学研究

号 7, p. 19-25, 発行日 2011-03
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
item_2_select_15
言語 en
値 publisher
出版者
出版者 北見工業大学
言語 ja
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 07:00:57.134286
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3