ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学術雑誌論文
  2. 洋雑誌

Enhancing Local Education for Sustainable Development Through Learning Cycle Instructional Model

https://kitami-it.repo.nii.ac.jp/records/8743
https://kitami-it.repo.nii.ac.jp/records/8743
02f1d412-00bc-4b2c-a08b-c896cf33f75a
名前 / ファイル ライセンス アクション
US-China US-China Education Review B, 5(6), 382-391 (253.4 kB)
license.icon
Item type 学術雑誌論文 / Journal Article(1)
公開日 2019-10-21
タイトル
タイトル Enhancing Local Education for Sustainable Development Through Learning Cycle Instructional Model
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 education for sustainable development
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 active learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 learning cycle
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 self-regulation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 motivation
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ journal article
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 Zanaty, Hussein

× Zanaty, Hussein

en Zanaty, Hussein

Search repository
Eisaka, Toshio

× Eisaka, Toshio

en Eisaka, Toshio

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Improving education achievement through the use of more integrated digital equipment is becoming an essential part of social development. However, the benefit of implementing the equipment in longitudinal learning approach is not fully explored in education for sustainable development in local societies. This study aims to develop learning and skills of local teachers and children based on a sustainable learning cycle instructional model. The learning cycle of this study is divided in three main phases: forming, informing, and reforming (FIR). The FIR is to promote 6E conceptual learning elements (i.e., experimentation, exploration, explication, elaboration, evaluation, and extension) in local education for sustainable development. The expected result of the implementation of the FIR-6E learning cycle model is to show better results in developing self-regulation and motivation skills than those who are taught using both the conventional constructional style and the 5E (i.e., engagement, exploration, explaination, elaboration, and evaluation) instructional model.
書誌情報 US-China Education Review B

巻 5, 号 6, p. 382-391, 発行日 2015-06
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 1548-6613
出版者
出版者 David Publishing Company
著者版フラグ
言語 en
値 publisher
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 06:12:49.231245
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3