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Zur Grundlegende Wechselwirkung zwischen Strassenunebenheiten und Fahrzeugbewegungen
https://kitami-it.repo.nii.ac.jp/records/6751
https://kitami-it.repo.nii.ac.jp/records/67512b7592d4-ee09-4442-8557-196f1868f154
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2007-04-09 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Zur Grundlegende Wechselwirkung zwischen Strassenunebenheiten und Fahrzeugbewegungen | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
KAWAMURA, Akira
× KAWAMURA, Akira |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Road roughness is a very important consideration in evaluating the condition of a given roadway, as it affects vehicles or vehicle passengers, e.g. riding quality, safety, noise emission, and operating cost factors. Nevertheless, there are a number of unclarified points regarding a correlation between them. Under these circumstances, the fundamental evaluation method on interaction between road roughness and vehicle dynamics synthesizing the standards used in the related fields is proposed by use of the simulation of a vehicle model. | |||||
言語 | en | |||||
書誌情報 |
ja : 北見工業大学研究報告 巻 29, 号 2, p. 73-82, 発行日 1998-03 |
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フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
言語 | en | |||||
値 | publisher | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 北見工業大学 | |||||
言語 | ja |